Ses kayıt sistemleri

Hızlı ve Esnek
Çağrı Dağılımı

Çağrılar hızla karşılanır, önceden tercih edilen yöntemle dağıtılır, arayan müşteriye en uygun operatör tarafından yanıtlanır ve operatörün yaptığı tüm görüşmeler kayıt altına alınır.

Akıllı, sıralı, dönerek, kişisel, VIP gibi farklı dağıtım senaryoları ile farklı çalışma yöntemleri kullanılabilir. Esnek çağrı dağıtımı sayesinde müşterilerin bekleme süreleri en aza indirgenir.

DETAYLI BİLGİ

Sınırsız
Çağrı Havuzları

Sistem üzerinde sınırsız çağrı havuzları (kuyrukları) tanımlayın, gelen çağrılar ilgili operatörlere aktarılsın.

Sistem ACD yapısına göre gelen çağrıyı dağıtırken arayan kişinin talebini, operatörün yeteneklerini, durumunu ve çağrı merkezi istatistiklerini hesap ederek en doğru şekilde çağrıyı uygun yere dağıtır.

DETAYLI BİLGİ
IVR, karsilama menusu

Gelişmiş IVR ve
Kolay Karşılama Menüleri

IVR ile operatörlerinizin iş yükünü azaltın. Kullanıdığınız farklı sistemlere telefon üzerinden erişerek, telefon tuşları veya sesli komutlar kullanarak interaktif işlem yaptırın.

Müşterilerinize telefonda borç sorgusu yaptırın, kredi kartı ile tahsilat yapın. Hiç bir destek almadan karşılama menülerinizi (sesli yanıt) oluşturun, anons dosyalarınızı yükleyin.

DETAYLI BİLGİ
Plugin (eklenti) altyapısı

Plug-in Geliştirme
Entegrasyon Altyapısı

Plug-in geliştirme altyapısı ile yeni uygulamalar ve entegrasyonlar geliştirin. Sisteminizi varolan yazılımlara entegre edin, yeni modüller oluşturun.

Müşterilerinizin telefon üzerinden 7/24 interaktif işlem yapmasını sağlayın. Fatura sorgulama, borç hatırlatma, kredi kartı tahsilat gibi işlemler olasılıklardan sadece birkaçı.

DETAYLI BİLGİ
Entegre CRM, müşteri yönetimi

Entegre CRM

Müşteri ile yapılan görüşmeleri, toplantı notlarını detaylı bir şekilde konu/alt konu bazında ücretsiz CRM sistemine kaydedin ve raporlayın.

Müşterilerinizle hangi çalışanınız hangi konuda görüşmüş, detayları nelermiş kolayca ulaşın. Arayan müşteri numarasını müşteri adına dönüştürün. Ücretsiz API desteği ile kendi uygulamalarınızla tam entegrasyon sağlayın.

DETAYLI BİLGİ
Wallboard, anlık durum izleme

Wallboard
Anlık Durum İzleme

Anlık kuyruk durumlarını, dış hat durumlarını, çağrı sayılarını ve ortalamalarını, operatörlerin durumlarını, erişilebilirlik, servis seviyesi durumlarını ve kayıp çağrıları tek ekrandan izleyin.

DETAYLI BİLGİ
Çağrı merkezi raporlama ekranı, kolay ve dinamik raporlama

Raporlarını Kendiniz Tasarlayın
Doğru Raporlama ile Doğru Kararlar

Hazır raporlar dışında, tüm rapor ihtiyaçlarınız için dinamik, hızlı ve kolay kullanımlı raporlama ekranı ile son derece kapsamlı raporlar oluşturun, size özel raporlar üretin.

Tüm raporları Excel, Word, PDF ve HTML gibi formatlarda dışarı aktarın. İşletmenizin performansını daha iyi anlayarak zamanında doğru iş kararları alın.

DETAYLI BİLGİ

Diğer Özellikler

CTI, ACD, IVR

İhtiyaç duyduğunuz tüm çağrı merkezi fonksiyonlarını tek sistemde kullanın.

TTS (Metinden Konuşmaya)

Entegre gerçek zamanlı TTS ile geniş kitlelere hitap edin, değişik kanallardaki pazarlama aksiyonlarınızı zenginleştirin, düşük maliyetlerle anket, kampanya ve pazarlama çalışmaları yapın.

Ses Kayıt

Müşterilerinizle yapılan görüşmeleri kayıt altına alın.

Sesli Posta

Arayanlar size ulaşamadıklarında posta kutunuza mesaj bıraksın, bırakılan mesajlar e-posta kutunuza gelsin ve kolaylıkla dinleyin.

Sesli Mesaj

Müşterilerinize sesli mesaj gönderin; ürünlerinizden, hizmetlerinizden ve kampayalarınızdan kısa zamanda bilgi edinilmesini sağlayın.

Dialer

Entegre otomatik arama ile çok hızlı bir şekilde outbound kampanyalar oluşturun, anket aramaları yapın, çağrıları anlık olarak müşteri temsilcilerine bağlayın.

API Entegrasyon Alt Yapısı

Web servis entegrasyon ara birimi API kütüphanemiz ile kendi uygulamalarınızı (muhasebe, CRM, ERP gibi) hızlı ve kolay bir şekilde entegre edin.

Çok Katmanlı Yetkilendirme

Kullanıcılara modüller üzerinde şifreli ve her bölüm için ayrı ayrı yetkilendirme tanımlayın.

Çağrı Yönlendirme

Gelen çağrıları başka bir dahili hatta, sesli posta kutusuna, çağrı merkezi grubuna, harici bir numaraya ve sesli yanıt menülerine yönlendirin.

SIP, PRI, Analog Bağlantı

SIP VoIP bağlantı dışında gateway cihazlar ve başka PBX'ler ile SIP trunk bağlantı yapın.

Konferans

Konferans görüşmeleri yapın, müşteri temsilcilerinizin konuşmalarına dahil olun.

Whisper ve Barge-in

Tek tuş ile müşteri temsilcilerinin görüşmelerini dinleyin, müşteri duymadan operatöre sufle verin, gerekiyorsa görüşmeye dahil olun.

400+

Mutlu Müşteri

10.000+

Kullanıcı

10.000.000+

Çağrı

10+

Yıllık Tecrübe